Róbert Slovák
(reklamné agentúry)

Róbert Slovák sa viac ako dvadsať rokov venuje reklame a komunikácii. V roku 2004 s priateľmi založil reklamnú agentúru Respect APP. Bol prezidentom Art Directors Clubu a Klubu reklamných agentúr Slovenska a spoluzakladateľ združenia Ľudia z marketingu. Bol spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti, pod záštitou prezidenta Andreja Kisku založil medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org.

V roku 2019 Respect APP opustil a oznámil založenie agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia, ktorá pri tvorbe komunikačných stratégií využíva poznatky kognitívnej vedy a tvorí inovatívne kampane s akcentom na spoločenskú zodpovednosť.

Je držiteľom mnohých slovenských (Zlatý klinec, Aurel, shortlist na EFFIE), českých (Zlatá pecka), ale aj medzinárodných ocenení (EASA Best Practise Award, shortlist na New York Festivals, či National Diploma z Cannes Lions). Bol porotcom kreatívnych súťaží Zlatý klinec, Žiarovka, Louskáček, Cresta Awards (Preliminary Jury), New York Festivals a Golden Drum.

 

späť

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

22.12.2021

Tlačová správa z 10. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 09. 12. 2021 sa konalo 10. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

26.11.2021

Tlačová správa z 9. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa z 9. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2021 BRATISLAVA. Dňa 11. 11. 2021 sa konalo 9....

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.