Andrea Cocherová - viceprezidentka RPR
(zadávatelia)

Andrea Cocherová - viceprezidentka RPR
V Bratislave vyštudovala žurnalistiku a propagáciu na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského. Po ukončení školy pracovala ako redaktorka časopisu Stratégie, kde sa za krátky čas stala šéfredaktorkou. 
Od roku 1996 pôsobí v Rade pre reklamu, najskôr na pozícii výkonnej riaditeľky, v súčasnosti viceprezidentka RPR, členka Prezídia a Arbitrážnej komisie. Pre spoločnosť Orange pracovala 16 rokov, od roku 2004 bola riaditeľkou Úseku komunikácie a značky a členkou vedenia spoločnosti. Je správkyňou Nadácie Orange. Za svoje profesionálne zručnosti získala v roku 2007 ocenenie Žena roka časopisu Bratislava Leaders Magazine. 
 

 

späť

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

26.11.2018

Tlačová správa z 9. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 9. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2018   BRATISLAVA. Dňa 15. 11. 2018...

7.11.2018

Raňajky s reklamou: Oplatí sa značkám riskovať?

  Milí priaznivci Raňajok s reklamou,   pozývame vás na ďalší chutný event zo série...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.