Martin Drobný
(IT sektor)

Vyštudoval EF SVŠT Bratislava, odbor Technická kybernetika. Po ukončení štúdia v roku 1989 pracoval na rôznych pozíciách ako programátor, technik, počítačový grafik, obchodník a manažér. V roku 1990 sa stal technickým riaditeľom spoločnosti CAA Systems Inc. V roku 1992 založil spoločnosť Digital Visions, ktorá od roku 1993 začala vydávať počítačový magazín PC REVUE a od roku 1998 spustila internetový spravodajský portál ITnews.sk. Šéfredaktorom PC REVUE bol 12 rokov, v roku 2005 nastúpil do funkcie výkonného riaditeľa spoločnosti a súčasne sa stal šéfredaktorom novozaloženého IT magazínu Infoware. Digital Visions v súčasnosti vydáva okrem PC REVUE, ITnews a Infoware aj magazin DigiRevue, IT ročenku a ďalšie neperiodické odborné publikácie. Digital Visions tiež každoročne zabezpečuje vlastné komoditné prieskumy trhu IT a organizuje výročnú konferenciu IT Summit a spoločenské podujatie IT Gala, na ktorom sa odovzdávajú ocenenia IT firma, IT osobnosť a IT projekt roka. Martin Drobný bol v rokoch 2006-2008 podpredsedom odbornej rady Agentúry pre vedu a výskum.

späť

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

26.11.2018

Tlačová správa z 9. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 9. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2018   BRATISLAVA. Dňa 15. 11. 2018...

7.11.2018

Raňajky s reklamou: Oplatí sa značkám riskovať?

  Milí priaznivci Raňajok s reklamou,   pozývame vás na ďalší chutný event zo série...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.