Raňajky s reklamou: Prečo by značky mali robiť dobro? Je goodvertising iba póza alebo má zmysel aj pre biznis?

 
 
Milí priaznivci Raňajok s reklamou,
 
pozývame Vás na ďalší event zo série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr Slovenska. 
Tešíme sa, že Vám croissanty  a chutné raňajkové menu spolu s výživnými informáciami od našich skvelých spíkrov budeme môcť naservírovať opäť osobne, tentokrát v komornej atmosfére .klubu pod lampou.  
 

Aká je téma?

Raňajky s reklamou: Prečo by značky mali robiť dobro? Je goodvertising iba póza alebo má zmysel aj pre biznis?

 
Jedným zo svetových trendov  v reklame a špeciálne v tejto dobe je goodvertising.  Značky sa predháňajú v tom, ako svojou komunikáciou zlepšia svet. Heslami týchto dní sa stali výroky „spolu to zvládneme“, či „sme v tom spoločne“.  Automobilka šije rúška, odevná firma rozdáva lekárom topánky a kozmetické firmy začali namiesto parfumov vyrábať dezinfekcie. Je táto snaha značiek pomôcť úprimná alebo ide len obyčajný „woke-washing“. Môžu tieto aktivity v budúcnosti značke pomôcť a zvýšiť jej predaje alebo je to len obyčajná póza, ako keď sa vlk obliekol za barančeka a značke sa to vráti späť v podobe hejtu či sklamaných spotrebiteľov?
 

Organizačné detaily: 

Kedy: Vo štvrtok 28. mája 2020 od 9.00 hod. do 10.30 hod.

Kde: Stretneme sa v .klube pod lampou ( Partizánska 2 - Palisády, Bratislava)

Ako sa registrovať: Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk

Počet miest je obmedzený. Kto si chce osobne pochutnať na našich raňajkách a vypiť si kávičku so spíkrami, tomu odporúčame registrovať sa čím skôr. 
Vstupné je 8 eur. Suma zahŕňa vstup, kávu a skvelé raňajky!
 
Pozn. Raňajky budú vysielané naživo aj on-line. V tomto prípade rezervácia nie je potrebná, ale kávičku si spravíte sami :) 
Stačí keď prídete na naše FB pages www.facebook.com/KRASfcb alebo https://www.facebook.com/RPRfcb/
 
 
Tešíme sa na Vás! 
 
 
 

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

17.6.2020

Tlačová správa z 5. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu

  BRATISLAVA. Dňa 28. 05. 2020 sa konalo 5. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán...

21.5.2020

Raňajky s reklamou: Prečo by značky mali robiť dobro? Je goodvertising iba póza alebo má zmysel aj pre biznis?

    Milí priaznivci Raňajok s reklamou,   pozývame Vás na ďalší event zo série...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.