Raňajky s reklamou: PR nie je skrytá reklama (práve naopak)

Pozývame vás na ďalší event so série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr, tentokrát aj v spolupráci s Asociáciou PR. Public relations je nepochybne významnou súčasťou komerčnej komunikácie a má v nej svoje nezastupiteľné miesto, pretože rovnako ako reklama môže ovplyvniť vnímanie a správanie spotrebiteľa. A to najmä dnes, kedy sa jednotlivé komunikačné techniky natoľko prelínajú, že niekedy ani ich tvorcovia nevedia jednoznačne povedať, ktorá kam patrí. A preto sme sa rozhodli, že je dôležité o PR hovoriť. A hovoriť aj o tom, ako ho robiť eticky.

Aká je téma?
 
PR nie je skrytá reklama (práve naopak)
PR nie je skrytá reklama. Alebo je? Budeme hovoriť o tom, čo PR je a čo nie je, čo dokáže a kde má naopak limity, ale aj o tom, ako ho vníma spotrebiteľ a prečo je potrebné správať sa eticky aj v tejto oblasti komunikácie. Čo hovoria medzinárodné etické štandardy v PR a ako sa na túto tému dá nazerať z pohľadu Etického kódexu reklamnej praxe?
 
Kto sú spíkri a o čom budú hovoriť?
 
KEDY SA Z PR STÁVA (SKRYTÁ) REKLAMA?
Príklady Arbitrážnou komisiou posudzovaných sťažností a reklám
Miroslava REMENÁROVÁ – Corporate Affairs Manager North Danube | členka Arbitrážnej komisie RPR
 
NATIVE, BRANDED CONTENT, PRODUKT PLACEMENT, PR...
Rozumieme novým komunikačným buzzvordom? 
Martin MAZAG - Managing Director v agentúre PRIme time | prezident Asociácie PR agentúr.
 
ČESŤ PR PROFESIONÁLOV VO SVETE
Medzinárodné štandardy v etike v PR v ICCO a najlepšie príklady rozhodovania z praxe
Michaela BENEDIGOVÁ -  Managing Director & Partner  Seesame, s.r.o.
 
Kedy sa vidíme?
v utorok 20. júna od 8.30 hod. do 10.00 hod. 
 
Kde budeme?
Stretneme sa v kaviarni Foxford, Obchodná 26, Bratislava
 
Ako sa registrovať?
Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk. Vstupné je 8 eur. Suma zahŕňa vstup, kávu a skvelé raňajky!
 
Budeme sa na Vás tešiť!

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

14.6.2017

Raňajky s reklamou: PR nie je skrytá reklama (práve naopak)

Pozývame vás na ďalší event so série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných...

9.6.2017

Tlačová správa z 5. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 5. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2017   BRATISLAVA. Dňa 31. 05. 2017...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.