Raňajky s reklamou: Oplatí sa značkám riskovať?

 
Milí priaznivci Raňajok s reklamou,
 
pozývame vás na ďalší chutný event zo série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr Slovenska. Tentokrát si posvietime na netradičné kampane, ktoré vyvolali diskusiu.
 
Aká je téma?
 
Raňajky s reklamou: Oplatí sa značkám riskovať?
 
O čom budeme hovoriť a kto vystúpi?
 
Oplatí sa firmám odvaha, robiť veci inak? Môžu a mali by komerčné značky stavať svoje kampane na kontroverzných témach? Kedy má spojenie biznisu a dobra svoj význam a kedy ide len o snahu strhnúť na seba pozornosť?
 
 
Martin WOSKA
 
chief creative & strategy director | TRIAD
 
Zuzana MAGÁLOVÁ
 
Brand Manager | Pernod Ricard
 
Róbert SLOVÁK
 
Partner | Respect APP / Prezident | Klub reklamných agentúr Slovenska
 
Oľga GYÁRFÁŠOVÁ
 
sociologička | členka Arbitrážnej komisie RPR
 
 
Kedy sa vidíme?
 
v utorok, 20. novembra 2018 od 8.30 hod. do 10.00 hod.
 
 
Kde budeme?
 
Stretneme sa v kaviarni Foxford, Obchodná 26, Bratislava
 
 
Ako sa registrovať?
 
Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk. Vstupné je 8 eur. Suma zahŕňa vstup, kávu a skvelé raňajky!
 
 
Tešíme sa na Vás!

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

26.11.2018

Tlačová správa z 9. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 9. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2018   BRATISLAVA. Dňa 15. 11. 2018...

7.11.2018

Raňajky s reklamou: Oplatí sa značkám riskovať?

  Milí priaznivci Raňajok s reklamou,   pozývame vás na ďalší chutný event zo série...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.