Raňajky s reklamou: Kozmetika, tvrdenia a obraz krásy

 
 
 
 
Milí priaznivci Raňajok s reklamou,
po letnej pauze si vás dovoľujeme opäť pozvať na ďalší event zo série Raňajky s reklamou, na ktorom budeme tentokrát hovoriť o reklame kozmetických produktov.
 
Aká je téma?
Raňajky s reklamou: Kozmetika, tvrdenia a obraz krásy
Vo svete krásy a kozmetiky je často všetko svieže...objemné...účinné a proste dokonalé. A v skutočnosti? Do akej miery môže reklama na kozmetické výrobky pracovať s hyperbolou? Aká tenká je hranica medzi reálnym a nereálnym obrazom krásy? Je naozaj nutné prifarbovať realitu v reklame na kozmetiku? Aké sú pravidlá pre marketing krásy, zodpovednú a etickú komunikáciu kozmetických výrobkov a ako ich uplatňovať aj s využitím nových médií, a influencerov, aby sa zákazník necítil oklamaný.
 
Kto vystúpi a o čom sa bude hovoriť?
 
Pavol CVIK - advokát | člen Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu
BEAUTY AND THE BEAST
Ak krása predáva je nutné používať škaredé postupy? Je možné byť krásne krásny? Krátke zamyslenie nad praktickými skúsenosťami z pohľadu etickej samoregulácie.
 
Tomáš HRUŠKA - Country Managing Director Czech Republic/Hungary/Slovakia |  Corporate L'Oréal Česká republika s.r.o.
KOZMETIKA A TVRDENIA, POSUN REKLAMNÉHO MODELU
Prístup spoločnosti L'Oréal k reklamným tvrdeniam – marketing, etika, samoregulácia, relevancia. Posun od tradičných reklamných kanálov k novým – Influencers, Advocacy a Consumer created content, vývoj tónu reklamy a vizuálu na príklade konkrétnej značky.
 
Mima BALČÁKOVÁ & Matej KRÁLIK - startegy director & cretaive director| APPLE PIE
AKO OMLADIŤ KOZMETICKÚ ZNAČKU, KTORÁ JE NA NAŠOM TRHU UŽ 25 ROKOV A MLADŠIA CIEĽOVKA K NEJ NEMÁ ŽIADNY VZŤAH?
 
Kedy sa vidíme?
vo štvrtok 18. októbra 2018 od 8.30 hod. do 10.00 hod.
 
Kde budeme?
Stretneme sa v kaviarni Foxford, Obchodná 26, Bratislava
 
Ako sa registrovať?
Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk. Vstupné je 8 eur. Suma zahŕňa vstup, kávu a skvelé raňajky!
 
Budeme sa na Vás tešiť!
 

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

26.11.2018

Tlačová správa z 9. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 9. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2018   BRATISLAVA. Dňa 15. 11. 2018...

7.11.2018

Raňajky s reklamou: Oplatí sa značkám riskovať?

  Milí priaznivci Raňajok s reklamou,   pozývame vás na ďalší chutný event zo série...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.