Raňajky s reklamou: Crowdfunding v reklame

 
Pozývame vás na naše pravidelné Raňajky s reklamou, ktoré budú venované téme CROWDFUNDINGU. Ako to vlastne je? Čo je to crowdfunding a ako blízko má k reklame. Je to primárne finančný alebo marketingový nástroj? Dokáže crowdfunding viac? A čo je to vlastne crowdfundingová kampaň? A čo potrebuje k tomu, aby bola úspešná? Má crowdfunding zmysel pre Slovensko? A aké sú etické a legislatívne pravidlá pre crowdfundingovú reklamnú kampaň? 

 

Kedy:

utorok 21. novembra, 8.30 hod. – 10.00 hod.
 

Kde:

kaviareň Foxford, Obchodná (horné poschodie kníhkupectva Martinus), Bratislava
 

Spíkri:

Slavomíra SALAJOVÁ - podpredsedníčka Arbitrážnej komisie RPR, právnička | Rada pre reklamu
 
Crowdfunding v reklame alebo reklama v crowdfundingu. Ako to vlastne je?
 
Peter JANČÁRIK - Strategist & Partner | Seesame
 
Ako crowdfunding pomohol autizmu. Prvý simulátor autizmu vo virtuálnej realitie vznikol vďaka príspevkom od ľudí. Čo nám fungovalo a čo by sme dnes urobili inak?
 
Viktor MIKULÁŠEK - CEO startup a inovačného štúdia LAUNCHER
 
LAUNCHER zastrešuje privátnych investorov s vlastným portfóliom startupov, poskytuje funding, manažuje akceleračný program a aktívne pomáha budovať inovatívne spoločnosti.
 
Martin KOLESÁR - co-founder, marketing & community manažér | Poetic
 
SACRED FIRE - crowdfunding ako nástroj na budovanie spotrebiteľskej základne a promo počítačovej hry
 
Viktor REVILIAK - co-funder | CulCharge

 

Vstupné a registrácia:

Vstupné vo výške 8 eur (s DPH) zahŕňa vstup, kávu a raňajky. Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk. 
 

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

6.12.2017

Tlačová správa z 10. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 10. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2017   BRATISLAVA. Dňa 23. 11. 2017...

15.11.2017

Seminár "Ako eticky propagovať svoje podnikanie" v Trenčíne

Pozývame vás na seminár "Ako eticky propagovať svoje podnikanie", ktorý sme zorganizovali v spolupráci s...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.