Raňajky s reklamou: Aký bol rok 2018 v reklame?

 
Milí priaznivci Raňajok s reklamou,
aj v roku 2019 si vás dovoľujeme opäť pozvať na ďalší event zo série Raňajky s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu v spolupráci s Klubom reklamných agentúr Slovenska.
 
Aká je téma?
RAŇAJKY S REKLAMOU: AKÝ BOL ROK 2018 V REKLAME?
Oplatí sa občas pozrieť späť. Prehľad toho najlepšieho aj najhoršieho z domácej i zahraničnej reklamy za rok 2018. Pripomeňte si, inšpirujte sa a poučte sa z chýb druhých.
 
Kto vystúpi a o čom sa bude hovoriť?
 
Eva TIKO RAJČÁKOVÁ
výkonná riaditeľka | Rada pre reklamu
BOLA SLOVENSKÁ REKLAMA V ROKU 2018 ETICKÁ?
Minulý rok posúdila Komisia 79 reklám, z ktorých až 28 porušovalo Etický kódex. Aké robia zadávatelia chyby a čo nahnevalo spotrebiteľov až tak, že poslali sťažnosť?
 
Petronela ŠEVČÍKOVÁ
šéfredaktorka | Stratégie
KAM POSUNUL MINULÝ ROK SLOVENSKÚ REKLAMU?A O KTORÝCH KAMPANIACH SA NAJVIAC DISKUTOVALO NA HODNOTENÍ STRATÉGIÍ A PREČO?
Možno to neboli práce, ktoré vyhrali na kreatívnych či efektívnych súťažiach, napriek tomu vyčnievali, a je fajn si ich pripomenúť. Pretože taký bol rok 2018 v slovenskej reklame.
 
Pavol MINÁR
Inspirations Minar |Founder
FMK UCM v Trnave |vyučujúci 
TRENDY PRE ROK 2019
A čo s nimi?
 
Kedy sa vidíme?
v stredu 20. februára 2019 od 8.30 hod. do 10.00 hod.
 
Kde budeme?
Stretneme sa v kaviarni Foxford, Obchodná 26, Bratislava
 
Ako sa registrovať?
Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk. Vstupné je 8 eur. Suma zahŕňa vstup, kávu a skvelé raňajky!
 

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

11.2.2019

Raňajky s reklamou: Aký bol rok 2018 v reklame?

  Milí priaznivci Raňajok s reklamou, aj v roku 2019 si vás dovoľujeme opäť pozvať na ďalší event zo...

29.1.2019

Tlačová správa z 1. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 1. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2019   BRATISLAVA. Dňa 22. 01. 2019...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.