Raňajky s reklamou: Ako sa posudzujú sťažnosti na reklamu? II.

Niekto v reklame "bilancoval", niekto bol "lacný za každú cenu" a inému "odbilla posledná hodina". Aj také boli reklamy obchodných reťazcov, ktoré posudzovala Komisia. Aký má na tento konkurenčný boj názor? A ako to vyzerá, keď je lásky dosť pre všetkých? Naozaj s Birellom nenafúkate? A môžete to povedať v reklame na nealkoholické pivo? Všimli ste si nový spot na Absolut vodku? Chcete vedieť ako vyzeral návrh reklamy pred tým ako k nemu Komisia vydala ATEST? O tomto všetkom budú na Raňajkách s reklamou diskutovať priamo členovia Komisie. 

 

Kedy:  24. október 2019 od 8.30 hod. do 10.00 hod.

Kde: v kaviarni Foxford, Obchodná 26, Bratislava

Cena: 8 eur. V cene je zahrnutý vstup, káva a skvelé raňajky

Ako sa registrovať: Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk.

 

 

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

11.3.2020

Tlačová správa z 2. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 2. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2020   BRATISLAVA. Dňa 27. 02. 2020...

27.2.2020

Od "nahotiniek" až po sexizmus genderové stereotypy v reklame

25 rokov etickej samoregulácie na Slovensku      BRATISLAVA, 25.2.2020 - Žena ako matka, gazdiná či sexuálny...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.