Raňajky s reklamou ON-LINE: Reklama v čase korony

 
 
 
Milí priaznivci Raňajok s reklamou,
 
Ideme ďalej! A po prvýkrát vo virtuálnom štúdiu!  Croissanty a sendviče si budete musieť pripraviť sami, ale my Vám ku kávičke, v pohodlí vašich domovov, či kancelárií v karanténe naservírujeme výživné informácie, tipy a postrehy od zástupcov branžových asociácii na tému reklamy v čase korony.
 
Diskutovať budeme o aktuálnom stave a jeho dopade na marketing a komunikáciu. Dozviete sa či a ako sa zmenilo spotrebiteľské správanie  a čo v tejto oblasti môže priniesť budúcnosť. A hlavne! Na pozitívnych príkladoch Vám ukážeme ako prispôsobiť komunikačné stratégie aby fungovali i naďalej. 
 
Diskutujúci: 
 
Zuzana ĎURČEKOVÁ 
Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS) | MADE BY VACULIK
 
Dusan VISZT 
Asociácia mediálnych agentúr (AMA) | Zenith media
 
Drahomíra JURÍKOVÁ 
Ľudia z Marketingu | SLSP
 
Peter ŠURÍN
Asociácia digitálnych marketingových agentúr | Elite solutions
 
Martin KRAJNIAK
Client partner | Kantar
 
Organizačné detaily:
Kedy: 28.apríla 2020 od 9:30 hod
Kde: Virtuálne štúdio Leopard Production
Ako: Registrácia nie je potrebná, vysielať budeme naživo.
Stačí keď prídete na naše FB pages www.facebook.com/KRASfcb alebo https://www.facebook.com/RPRfcb/
 
Tešíme sa na Vás!

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

17.7.2020

Tlačová správa zo 6. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu

BRATISLAVA. Dňa 30. 06. 2020 sa konalo 6. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

17.6.2020

Tlačová správa z 5. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu

  BRATISLAVA. Dňa 28. 05. 2020 sa konalo 5. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.