Raňajky s reklamou ON-LINE: Klamlivá reklama, HOAXY a FAKE NEWS

 
 
Milí priaznivci Raňajok s reklamou,
 
pozývame vás na ďalší zo série eventov Raňajky s reklamou, ktoré, tentokrát on-line organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr Slovenska.
Croissanty a sendviče si budete musieť pripraviť sami, ale my Vám ku kávičke, v pohodlí vašich domovov, či dočasných home officových kancelárií naservírujeme výživné informácie, postrehy a tipy na tému klamlivej reklamy, hoaxov a fake news.
 
Aká je téma? 

Klamlivá reklama, HOAXY a Fake news

Potreba pravdy a autenticity ešte nikdy nebola taká naliehavá ako je tomu teraz. Ako ovplyvňuje klamlivá reklama, falošné správy, či hoaxy budúcnosť dôvery a pravdy v médiách a v spoločnosti vôbec? Dá sa šíreniu nepravdy vyhnúť? A ako rozlíšiť pravdivý obsah od toho vymysleného?

 

Na Raňajkách vystúpia: 

Vladimír ŠNÍDL 

redaktor, autor knihy Pravda a lož na Facebooku|Denník N

 

Martin MOTÁČEK a Vladimír LEFÍK

Creative Director a Strategy Director | Wiktor Leo Burnett

 

Ján URBANČÍK

zakladateľ webu KONŠPIRÁTORI.sk | Co-Owner | NetSuccess  

 

Mária TÓTHOVÁ ŠIMČÁKOVÁ 

detská psychologička, predsedníčka Arbitrážnej komisie RPR | Rada pre reklamu

 
 
Organizačné detaily:
 

Kedy: 11.marca 2021 od 9:00 hod

Kde: streamovanie bude prebiehať on-line na Facebook profile Klubu reklamných agentúr Slovenska 

Ako: Registrácia nie je potrebná, vysielať budeme naživo. Stačí keď prídete na FB page www.facebook.com/KRASfcb

 

Svoj záujem o účasť môžete potvrdiť na Facebooku: https://www.facebook.com/events/136297361710068 , kde sa dozviete aj ďalšie podrobnosti o evente 

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

26.11.2021

Tlačová správa z 9. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa z 9. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2021 BRATISLAVA. Dňa 11. 11. 2021 sa konalo 9....

28.10.2021

Tlačová správa z 8. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 14. 10. 2021 sa konalo 8. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.