Raňajky s reklamou ON-LINE: Klamlivá reklama, HOAXY a FAKE NEWS
Milí priaznivci Raňajok s reklamou,
pozývame vás na ďalší zo série eventov Raňajky s reklamou, ktoré, tentokrát on-line organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr Slovenska.
Croissanty a sendviče si budete musieť pripraviť sami, ale my Vám ku kávičke, v pohodlí vašich domovov, či dočasných home officových kancelárií naservírujeme výživné informácie, postrehy a tipy na tému klamlivej reklamy, hoaxov a fake news.
Aká je téma?
Klamlivá reklama, HOAXY a Fake news
Potreba pravdy a autenticity ešte nikdy nebola taká naliehavá ako je tomu teraz. Ako ovplyvňuje klamlivá reklama, falošné správy, či hoaxy budúcnosť dôvery a pravdy v médiách a v spoločnosti vôbec? Dá sa šíreniu nepravdy vyhnúť? A ako rozlíšiť pravdivý obsah od toho vymysleného?
Na Raňajkách vystúpia:
Vladimír ŠNÍDL
redaktor, autor knihy Pravda a lož na Facebooku|Denník N
Martin MOTÁČEK a Vladimír LEFÍK
Creative Director a Strategy Director | Wiktor Leo Burnett
Ján URBANČÍK
zakladateľ webu KONŠPIRÁTORI.sk | Co-Owner | NetSuccess
Mária TÓTHOVÁ ŠIMČÁKOVÁ
detská psychologička, predsedníčka Arbitrážnej komisie RPR | Rada pre reklamu
Organizačné detaily:
Kedy: 11.marca 2021 od 9:00 hod
Kde: streamovanie bude prebiehať on-line na Facebook profile Klubu reklamných agentúr Slovenska
Ako: Registrácia nie je potrebná, vysielať budeme naživo. Stačí keď prídete na FB page www.facebook.com/KRASfcb
Svoj záujem o účasť môžete potvrdiť na Facebooku: https://www.facebook.com/events/136297361710068 , kde sa dozviete aj ďalšie podrobnosti o evente
Nálezy Arbitrážnej komisie RPR
Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.
Novinky
10.4.2021BRATISLAVA. Dňa 25. 03. 2021 sa konalo 3. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...
12.3.2021BRATISLAVA. Dňa 25. 02. 2021 sa konalo 2. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...
Všetky novinky
Členovia rady pre reklamu
RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.
Zoznam členov
Rada pre reklamu
Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.
Viac o Rade pre reklamu
RPR je členom
Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.