Raňajky s reklamou ON-LINE: Keď ide o život

 
 
Milí priaznivci Raňajok s reklamou,
 
pozývame vás na ďalší zo série eventov Raňajky s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr Slovenska. 
 
TÉMA: KEĎ IDE O ŽIVOT
 
Urobiť reklamu na hypotéku, čokoládu, či prací prášok nemusí byť zas až také ťažké. Ako však propagovať témy, v ktorých ide o zdravie, či dokonca o život? A ako upozorniť reklamou ľudí na to, aby si tieto veci nielen všimli, ale začali aj konať? Hlavne, ak vopred viete, že vaša reklama sa nebude páčiť každému.
 
Organizačné detaily:
 
Kedy: 12.októbra 2021 od 9:00 - 10.30 hod
 
Kde: VYSIELAŤ BUDEME ON-LINE
streamovanie bude prebiehať on-line na Facebook profile Klubu reklamných agentúr Slovenska 
 
Ako: Registrácia nie je potrebná
Stačí keď prídete na FB page . Svoj záujem o účasť môžete potvrdiť aj prostredníctvom FB eventu, kde sa dozviete aj ďalšie podrobnosti o evente
 
 
Tešíme sa na Vás!
 

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

5.10.2021

Raňajky s reklamou ON-LINE: Keď ide o život

    Milí priaznivci Raňajok s reklamou,   pozývame vás na ďalší zo série eventov...

2.9.2021

Tlačová správa zo 7. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 19. 08. 2021 sa konalo 7. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.