Rada pre reklamu etabluje etickú samoreguláciu

Rada pre reklamu bola znovu poverená Európskou alianciou samoregulačných orgánov /EASA/ pri pomoci presadzovania princípu samoregulácie v ďalšej krajine. Výkonná riaditeľka RPR Monika Korkošová sa zúčastnila dňa 26.2. 2008 na 12. ročníku medzinárodnej konferencie o reklame, ktorú organizuje bulharská Asociácia reklamných agentúr, kde predstavila  systém fungovanie etickej samoregulácie a  práce Rady pre reklamu. M.Korkošová sa zúčastnila na  rokovaniach so zástupcami bulharskej  Asociácie reklamných agentúr a Zväzu bulharských pivovarníkov, ktorí sú aktívni v presadzovaní samoregulácie v krajine ako aj so zástupcami bulharských médií. Bulharská strana poprosila Radu pre reklamu o pokračovanie pomoci pri vytváraní aktívneho samoregulačného orgánu v krajine a pozvala jej zástupcov na diskusné fórum so zástupcami bulharskej vlády a reklamného priemyslu, ktoré sa bude konať v apríli. Bulharsko je tak po Estónsku ďalšou krajinou, v ktorej bude Rada pre reklamu pomáhať v procese etablovania etickej samoregulácie.

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

21.5.2020

Raňajky s reklamou: Prečo by značky mali robiť dobro? Je goodvertising iba póza alebo má zmysel aj pre biznis?

    Milí priaznivci Raňajok s reklamou,   pozývame Vás na ďalší event zo série...

7.5.2020

Tlačová správa zo 4. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 23. 04. 2020 sa konalo 4. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.