Raňajky s reklamou: Ochrana osobných údajov v marketingu a reklame

 
Pozývame vás na ďalší event zo série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr
 

Kedy?

utorok 26. septembra, 8.30 hod. – 10.00 hod.
 

Kde?

kaviareň Foxford, Obchodná (horné poschodie kníhkupectva Martinus), Bratislava
 

Čo sa dozviete?

• S akými osobnými údajmi sa v reklame a marketingu pracuje a či sa to dá aj bez nich.
• Ako sa s osobnými údajmi vysporiadať, aby nedošlo k porušeniu zákona
  a ako ovplyvní reklamu nadchádzajúca zmena legislatívy.
• Ako osobné údaje bezpečne zbierať a využívať, aby sme ochránili svojich zákazníkov a aj svoj vlastný biznis.
 

Aká je cena?

Vstupné na Raňajky je 8 eur (s DPH). V cene je zahrnutý vstup, káva a skvelé raňajkové menu.
 

Ako sa registrovať?

Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk
 
Tešíme sa vás. 
 
 

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

4.10.2017

Tlačová správa z 8. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 8. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2017   BRATISLAVA. Dňa 21. 09....

11.9.2017

Raňajky s reklamou: Ochrana osobných údajov v marketingu a reklame

  Pozývame vás na ďalší event zo série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.