Raňajky s reklamou: Najväčšie reklamné faily a etické prešľapy roku 2017

 

 

 

 

 

 

 

Milí priaznivci Raňajok s reklamou,


dovoľte nám pozvať Vás na prvý tohtoročný event zo série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje
Klub reklamných agentúr Slovenska a Rada pre reklamu, na ktorom budeme tentokrát hovoriť o najväčších reklamných failoch a etických prešľapoch roku 2017. Príďte, poučte sa z chýb druhých a vyhnite sa tým vlastným 

 

Aká je téma?
Najväčšie reklamné faily a etické prešľapy roku 2017

Na aké reklamy sa ľudia najviac sťažovali v roku 2017? A akých etických prešľapov sa dopustili zadávatelia? Aký dopad mali tieto faily na značku či produkt? Poučte sa z chýb druhých a vyhnite sa tým vlastným.

 

Kto vystúpi?

Eva RAJČÁKOVÁ – výkonná riaditeľka | Rada pre reklamu

Peter CHALMOVSKÝ – výkonný riaditeľ | AMI COMMUNICATIONS

Pavol MINÁR - Spec Ops Commander / Head of Strategy | Istropolitana Ogilvy, Strategy Director | Zaraguza CZ, vyučujúci | FMK UCM


Kedy sa vidíme?
v utorok 30. januára od 8.30 hod. do 10.00 hod.
 
Kde budeme?
Stretneme sa v kaviarni Foxford, Obchodná 26, Bratislava

Ako sa registrovať?

Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk. Vstupné je 8 eur. Suma zahŕňa vstup, kávu a skvelé raňajky!
 
Budeme sa na Vás tešiť!

 
 

 

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

21.5.2020

Raňajky s reklamou: Prečo by značky mali robiť dobro? Je goodvertising iba póza alebo má zmysel aj pre biznis?

    Milí priaznivci Raňajok s reklamou,   pozývame Vás na ďalší event zo série...

7.5.2020

Tlačová správa zo 4. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 23. 04. 2020 sa konalo 4. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.