Novinky

Raňajky s reklamou: PR nie je skrytá reklama (práve naopak) 14.06. 2017

Pozývame vás na ďalší event so série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných...

Tlačová správa z 5. zasadnutia AK RPR 9.06. 2017

Tlačová správa  z 5. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2017   BRATISLAVA. Dňa 31. 05. 2017...

Raňajky s reklamou: Stereotypy. Účinkujú ešte? 16.05. 2017

  Pozývame vás na májové Raňajky s reklamou. Po prvýkrát prijal pozvanie na Raňajky aj zahraničný...

Tlačová správa zo 4. zasadnutia AK RPR 8.05. 2017

Tlačová správa  zo 4. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2016   BRATISLAVA. Dňa 20. 04. 2017...

BILLA Slovensko a Nezávislý inštitút ochrany súkromia sa stali novými členmi Rady pre reklamu 4.05. 2017

BRATISLAVA. Do Rady pre reklamu, združenia podporujúceho etickú samoreguláciu v oblasti reklamy na Slovensku, vstúpili dvaja...

Tlačová správa z 3. zasadnutia AK RPR 17.04. 2017

Tlačová správa  z 3. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2016   BRATISLAVA. Dňa 27. 03. 2017...

Tlačová správa z 2. zasadnutia AK RPR 2017 28.02. 2017

Tlačová správa  z 2. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2016   BRATISLAVA. Dňa 16. 02. 2017...

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

14.6.2017

Raňajky s reklamou: PR nie je skrytá reklama (práve naopak)

Pozývame vás na ďalší event so série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných...

9.6.2017

Tlačová správa z 5. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 5. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2017   BRATISLAVA. Dňa 31. 05. 2017...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.