Novinky

Raňajky s reklamou: O čom bol rok 2019 v reklame? 17.01. 2020

  Poďme troška bilancovať. Prehľad toho najlepšieho a najhoršieho z domácej aj zahraničnej reklamy za rok 2019....

Tlačová správa z 10. zasadnutia AK RPR 7.01. 2020

BRATISLAVA. Dňa 12. 12. 2019 sa konalo 10. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

Tlačová správa z 9. zasadnutia AK RPR 26.11. 2019

Tlačová správa  z 9. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2019   BRATISLAVA. Dňa 14. 11. 2019...

Tlačová správa z 8. zasadnutia AK RPR 8.11. 2019

Tlačová správa  z 8. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2019   BRATISLAVA. Dňa 17. 10. 2019...

Raňajky s reklamou: Ako sa posudzujú sťažnosti na reklamu? II. 14.10. 2019

Niekto v reklame "bilancoval", niekto bol "lacný za každú cenu" a inému "odbilla posledná hodina"....

Tlačová správa zo 7. zasadnutia AK RPR 27.09. 2019

    BRATISLAVA. Dňa 12. 09. 2019 sa konalo 7. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako...

Raňajky s reklamou: Ako robiť a vysielať televíznu a rozhlasovú reklamu tak aby bola etická? 20.08. 2019

  Nová európska smernica o audiovizuálnych mediálnych službách dáva veľký dôraz na budúcu...

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

17.1.2020

Raňajky s reklamou: O čom bol rok 2019 v reklame?

  Poďme troška bilancovať. Prehľad toho najlepšieho a najhoršieho z domácej aj zahraničnej reklamy za rok 2019....

7.1.2020

Tlačová správa z 10. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 12. 12. 2019 sa konalo 10. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.