Novinky

Raňajky s reklamou: Prečo by značky mali robiť dobro? Je goodvertising iba póza alebo má zmysel aj pre biznis? 21.05. 2020

    Milí priaznivci Raňajok s reklamou,   pozývame Vás na ďalší event zo série...

Tlačová správa zo 4. zasadnutia AK RPR 7.05. 2020

BRATISLAVA. Dňa 23. 04. 2020 sa konalo 4. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

Niekoľko faktov o ľuďoch, nálade, reklame a značkách v čase Korony 5.05. 2020

Aký dopad má aktuálna situácia šírenia koronavírusu na marketing a komunikáciu? Ako sa zmenil spotrebiteľ...

Raňajky s reklamou ON-LINE: Reklama v čase korony 21.04. 2020

      Milí priaznivci Raňajok s reklamou,   Ideme ďalej! A po prvýkrát vo virtuálnom...

Tlačová správa z 3. zasadnutia Arbitrážnej komisie RPR 2020 6.04. 2020

BRATISLAVA. Dňa 26. 03. 2020 sa konalo 3. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

Tlačová správa z 2. zasadnutia AK RPR 11.03. 2020

Tlačová správa  z 2. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2020   BRATISLAVA. Dňa 27. 02. 2020...

Od "nahotiniek" až po sexizmus genderové stereotypy v reklame 27.02. 2020

25 rokov etickej samoregulácie na Slovensku      BRATISLAVA, 25.2.2020 - Žena ako matka, gazdiná či sexuálny...

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

21.5.2020

Raňajky s reklamou: Prečo by značky mali robiť dobro? Je goodvertising iba póza alebo má zmysel aj pre biznis?

    Milí priaznivci Raňajok s reklamou,   pozývame Vás na ďalší event zo série...

7.5.2020

Tlačová správa zo 4. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 23. 04. 2020 sa konalo 4. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.