Nálezy Arbitrážnej komisie RPR


22 (04-01) Záložňa Breva XIX.

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:BREVA, s.r.o.
Médium:leták vhadzovaný do poštových schránok
Nález:Negatívny

64 (10-06) Záložňa Breva XVIII.

Sťažovateľ:Fyzické osoby
Zadávateľ:BREVA, s.r.o.
Médium:leták vhadzovaný do schránok
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 10 ods. 6 a čl. 11 ods. 1 písm. b) a písm. e) vo vzťahu k čl. 11 ods. 3

33 (07-03) Záložňa Breva XVII.

Sťažovateľ:Fyzické osoby
Zadávateľ: BREVA, s.r.o.
Médium:leták vhadzovaný do schránok
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 10 ods. 6 a čl. 11 ods. 1 písm. b) a písm. e) vo vzťahu k čl. 11 ods. 3

19 (04-06) Záložňa BREVA XVI.

Sťažovateľ:Fyzické osoby a Slovenské stredisko pre ľudské práva
Zadávateľ:BREVA , s.r.o.
Médium:leták vhadzovaný do schránok
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu: čl. 10 ods. 6 a čl. 11 ods. 1 písm. b) a písm. e) vo vzťahu k čl. 11 ods. 3

09 (03-02) Záložňa BREVA

Sťažovateľ:Fyzické osoby
Zadávateľ:BREVA , s.r.o.
Médium:leták vhadzovaný do schránok
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 10 ods. 6 a čl. 11 ods. 1 písm. b) a písm. e)

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

2.10.2018

Tlačová správa zo 7. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  zo 7. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2018   BRATISLAVA. Dňa 13. 9. 2018...

1.10.2018

Raňajky s reklamou: Kozmetika, tvrdenia a obraz krásy

        Milí priaznivci Raňajok s reklamou, po letnej pauze si vás dovoľujeme opäť pozvať...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.