Nálezy Arbitrážnej komisie RPR


22 (03-09) Sunar pozná tajomstvo materského mlieka

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:HERO SLOVAKIA s.r.o.
Médium:TV spot
Nález:Negatívny

21 (03-08) Najspoľahlivejší obchod

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:Alza.sk s.r.o.
Médium:reklamná kampaň
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 15 ods. 4

19 (03-06) Biznis úvery

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.
Médium:reklamná kampaň
Nález:Negatívny

18 (03-05) Nehovor projekt, pokiaľ nemyslíš Hornbach – Hipster (Kaviareň)

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:HORNBACH - Baumarkt SK spol. s r.o.
Médium:Spot
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 10 ods. 3

15 (03-02) U nás lyžuješ za babku

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:Snowparadise a.s.
Médium:Reklamná kampaň
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 14 ods. 1 písm. b) a čl. 14 ods. 5 písm. b)

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

3.4.2018

Tlačová správa z 3. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 3. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2018   BRATISLAVA. Dňa 22. 03. 2018...

29.3.2018

Rada pre reklamu vydala Opčný protokol k Etickému kódexu reklamnej praxe o reklamnej praxi pri šírení mediálnej komerčnej komunikácie

BRATISLAVA. Na podnet a po konzultácii s Asociáciou nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.