Nálezy Arbitrážnej komisie RPR


15 (03-03) Bitcoin

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:Dominatus d.o.o., Slovinsko, šíriteľa: P E R E X, a. s.
Médium:Internetová reklama (PR článok umiestnený na webe)
Nález:Negatívny

14 (03-02) TV Archív

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:RUPKKI s.r.o.
Médium:Internet, leták
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 14 ods. 1 písm. b) a čl. 14 ods. 5 písm. a)

13 (03-01) Kaufland Card

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Médium:TV spot
Nález:Negatívny

12 (02-12) Absolut – Každá láska je láska

Sťažovateľ:Fyzické osoby
Zadávateľ:Pernod Ricard Slovakia s.r.o.
Médium:TV spot
Nález:Negatívny

11 (02-11) Čokoláda Milka

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:Mondelez Europe Services GmbH – organizačná zložka Slovensko
Médium:TV spot
Nález:Negatívny

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

10.4.2021

Tlačová správa z 3. zasadnutia AK RPR 2021

BRATISLAVA. Dňa 25. 03. 2021 sa konalo 3. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

12.3.2021

Tlačová správa z 2. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 25. 02. 2021 sa konalo 2. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.