Nálezy Arbitrážnej komisie RPR


65 (08-10) Úprimné recenzie - bábätko

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:Heureka Shopping s.r.o., Česká republika
Médium:TV spot
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 11 ods. 1 písm. b)

64 (08-09) Úprimné recenzie - posteľ

Sťažovateľ:Fyzické osoby
Zadávateľ:Heureka Shopping s.r.o., Česká republika
Médium:TV spot
Nález:Negatívny

58 (08-03) Zľavomat

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:Slevomat.cz, s.r.o. – organizačná zložka Slovensko
Médium:Reklama vo vyhľadávači, web stránka zadávateľa
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 14 ods. 2 a ods. 3

63 (08-08) Pečieme každých 30 minút

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:BILLA s.r.o.
Médium:TV spot
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 14 ods. 5 písm. a)

62 (08-07) Cheetos - poriadna porcia zábavy

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:PEPSICO CZ s.r.o.
Médium:TV spot
Nález:Negatívny

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

4.10.2017

Tlačová správa z 8. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 8. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2017   BRATISLAVA. Dňa 21. 09....

11.9.2017

Raňajky s reklamou: Ochrana osobných údajov v marketingu a reklame

  Pozývame vás na ďalší event zo série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.