Nálezy Arbitrážnej komisie RPR


47 (10-01) Black Friday

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:Dedoles, s.r.o.
Médium:Internetová reklama (príspevok na FB)
Nález:Negatívny

46 (09-05) Umenie talianskej spodnej bielizne

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:CALZEDONIA SLOVAK s.r.o.
Médium:TV spot
Nález:Negatívny

45 (09-04) 1-izbový byt

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:ISTROFINAL, a.s.
Médium:Internetová reklama (príspevok na FB)
Nález:Negatívny

43 (09-02) Potrat = nájomná vražda

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:Nadácia Slovakia Christiana
Médium:Vonkajšia reklama (billboard)
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 10 ods. 3 a čl. 20 ods. 1

42 (09-01) Horor Show

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:Lukáš Lánik (Cirkus Lánik, Česká republika)
Médium:Vonkajšia reklama
Nález:Negatívny

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

26.11.2021

Tlačová správa z 9. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa z 9. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2021 BRATISLAVA. Dňa 11. 11. 2021 sa konalo 9....

28.10.2021

Tlačová správa z 8. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 14. 10. 2021 sa konalo 8. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.