Nálezy Arbitrážnej komisie RPR


34 (05-06) Ako využívať internet efektívne - 5 GB vám umožní

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:O2 Slovakia, s.r.o.
Médium:Facebook
Nález:Negatívny

33 (05-05) ÁNO! Nové paušály od Telekomu

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:Slovak Telekom, a. s.
Médium:TV spoty
Nález:Negatívny

32 (05-04) Nová STK

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:NEZNÁMY
Médium:Vonkajšia reklama
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 11 ods. 1 písm. e) vo vzťahu k čl. 11 ods. 3

30 (05-02) Každých 30 minút pre vás pripravujeme chlieb a pečivo; práve upečený

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:BILLA s.r.o.
Médium:leták, reklama v mieste predaja
Nález:Negatívny

29 (05-01) 40 Eur na nákup

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:Alza.sk s.r.o.
Médium:pravidlá súťaže v kombinácii s web stránkou
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 53 ods. 3 oísm. a)

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

11.6.2018

Tlačová správa z 5. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 5. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2018   BRATISLAVA. Dňa 31. 5. 2018...

11.5.2018

Tlačová správa zo 4. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 2. 5. 2018 sa konalo 4. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej samoregulácie...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.