Nálezy Arbitrážnej komisie RPR


81 (10-13) H&M Vianoce 2019

Sťažovateľ:Fyzické osoby
Zadávateľ:H&M Hennes & Mauritz SK s.r.o.
Médium:TV spot
Nález:Negatívny

78 (10-10) SPP- 3E- riešme vysokú chorobnosť zo smogu

Sťažovateľ:právnická osoba
Zadávateľ:SPP - distribúcia, a.s.
Médium:video na Youtube
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl.12 ods.1 a čl. 13 ods.1

76 (10-08) Daj si šancu na život

Sťažovateľ:Fyzické osoby
Zadávateľ:ACTION SPORTS, s.r.o.
Médium:Facebook
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 10 ods. 3 a čl. 13 ods.1

75 (10-07) 40% pri nákupe na splátky s 5-ročnou VIP zárukou

Zadávateľ:FAST PLUS, spol. s r.o.
Médium:reklamná kampaň
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 16 ods. 1 písm. a) a c)

74 (10-06) XXL - doprajte si viac

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:Lidl Slovenská republika, v.o.s.
Médium:leták, informácia v mieste predaja
Nález:Negatívny

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

11.2.2020

Raňajky s reklamou: Je gender problematika v reklame naozaj problémom?

      Pozývame vás na ďalší zo série eventov Raňajky s reklamou, ktoré organizuje...

5.2.2020

Tlačová správa z 1. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 1. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2020   BRATISLAVA. Dňa 30. 01. 2020...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.