Nálezy Arbitrážnej komisie RPR


27 (04-06) EnzyMAX

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:HERBIA, a.s.
Médium:web stránka
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 25 ods. 1 písm. b)

32 (05-01) Erfotic Club Paradiso

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:SETTRA s.r.o.
Médium:Billboard
Nález:V riešení

31 (04-10) Preneste si hypotéku a plaťte menej

Zadávateľ:Prima banka Slovensko, a.s.
Médium:reklamná kampaň (web stránka, Facebook)
Nález:Negatívny

26 (04-05) / II Imunita online - ProfiZYM Plus

Sťažovateľ:fyzická sooba
Zadávateľ:šíriteľ: Vladimír Rejholec
Médium:web stránka
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 12 ods. 2, čl. 18 ods. 1 písm. b) a čl. 25 ods. 1 písm. b)

35 (05-04) Môžem byť tvoja

Sťažovateľ:Fyzická osoba
Zadávateľ:AdvertMedia, s.r.o.
Médium:Vonkajšia reklama
Nález:V riešení
Ustanovenia kódexu:čl. 11 ods. 1 písm. a) a písm. e) vo vzťahu k čl. 11 ods. 3

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

14.6.2017

Raňajky s reklamou: PR nie je skrytá reklama (práve naopak)

Pozývame vás na ďalší event so série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných...

9.6.2017

Tlačová správa z 5. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 5. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2017   BRATISLAVA. Dňa 31. 05. 2017...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.