Nálezy Arbitrážnej komisie RPR


18 (03-06) O2 eKasa

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:O2 Slovakia, s.r.o.
Médium:reklama zasielaná e-mailom
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 15 ods.4

17 (03-05) GO 20 - navzájom zadarmo

Sťažovateľ:fyzická sooba
Zadávateľ:Orange Slovensko, a.s.
Médium:web stránka zadávateľa
Nález:Negatívny

15 (03-03) Anjel Svažný

Sťažovateľ:fyzická osoba
Zadávateľ:Union poisťovňa, a.s.
Médium:Facebook fan page
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 10 ods. 3

14 (03-02) Zväčši svoje ambície a cíť sa slobodná!

Sťažovateľ:fyzické sooby
Zadávateľ:SAPIENTIA, s.r.o.
Médium:Billboard
Nález:Pozitívny
Ustanovenia kódexu:čl. 11 ods. 1 písm. c)

13 (03-01) Nicky minaj with Juicewrld

Sťažovateľ:Fyzické osoby
Zadávateľ:XL promotion s.r.o.
Médium:vonkajšia reklama
Nález:Negatívny

Nálezy Arbitrážnej komisie RPR

Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.

Novinky

10.4.2019

Tlačová správa z 3. zasadnutia AK RPR

Tlačová správa  z 3. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2019   BRATISLAVA. Dňa 21. 03. 2019...

5.4.2019

MAC TV a Asociácia digitálnych marketingových agentúr sa stali novými členmi Rady pre reklamu

BRATISLAVA. Do Rady pre reklamu, združenia podporujúceho etickú samoreguláciu v oblasti reklamy na Slovensku, vstúpili dvaja...

Všetky novinky

Členovia rady pre reklamu

RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.

Zoznam členov

Rada pre reklamu

Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.

Viac o Rade pre reklamu

Prihlásenie

Partneri

Nadace Open Society Fund Praha Norway Grants Mediálne.sk

RPR je členom

The European Advertising Standards Alliance

Rada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.