Ustanovenia Kódexu sa vzťahujú na reklamu, ktorá je súčasťou komerčnej komunikácie. Do pôsobnosti Kódexu nespadá politická reklama.
Po vyplnení a odoslaní formulára sťažnosť zaevidujeme, oslovíme zadávateľa a sťažnosť bude predmetom rokovania Arbitrážnej komisie RPR. Sťažnosť je možné zaslať aj písomne na adresu Rady pre reklamu.
Vyplnením a odoslaním formulára pre zasielanie sťažností súhlasíte so spracovaním osobných údajov v zmysle Informácie dotknutej osoby k poskytovaniu osobných údajov
Nálezom sa rozumie písomné vyhotovenie výsledku posúdenia reklamy Komisiou a odôvodnenie jej rozhodnutia.
BRATISLAVA. Dňa 12. 11. 2020 sa konalo 9. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej...
Tlačová správa z 8. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2020 BRATISLAVA. Dňa 15. 10. 2020...
RPR združuje subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média ale aj podnkateľské subjekty, využívajúce propagáciu formou reklamy.
Zoznam členovRada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie reklamy. Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej Republiky šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama.
Viac o Rade pre reklamuRada pre reklamu je partnerom projektu „Systémová změna v diskriminačním zobrazování žen a mužů v reklamě“, ktorý podporila Nadace Open Society Fund Praha z programu „Dejme (že)nám šanci“, ktorý je financovaný z Norských fondov.